PRORIDE Your One Stop Automotive Suspension And Engine Oil Distributor

Proride Murah - Shock Absorber Sport & Standard

Tuesday, October 9, 20122comments



KETIKA memandu, pernahkah anda mengalami kereta melantun terlalu kuat apabila termasuk ke dalam lubang atau bonggol jalan? Kereta akan terasa melantun-lantun lebih daripada sekali sebelum kembali ke posisi asal.

Ada ketikanya kereta terasa membuai-buai dan sukar dikawal pada kelajuan tinggi di lebuh raya. Pemandu akan sering membetulkan posisi stereng ketika sedang mengambil selekoh.

Situasi ini...

ada kaitan dengan Shock Absorber atau Penyerap Hentak kereta anda. Apa yang pasti ia adalah adalah salah satu komponen terpenting kenderaan yang membabitkan keselamatan dan keselesaan memandu.

Shock Absorber yang rosak boleh menyebabkan kerosakan lain pada kenderaan dan di dalam kes yang lebih serius, mampu menyebabkan kemalangan. Pada kelajuan tinggi, kereta akan terasa bergerak tidak lurus dan anda terpaksa membetulkan kedudukan stereng terlalu kerap (over-correct). Kereta juga akan terasa seperti "terapung" di atas lebuh raya. Ini bermakna Shock Absorber telah rosak dan perlu diganti dengan segera.





Sila dapatkan Absorber dan Spring PRORIDE...stok terus dari kilang, Murah dan berkualiti tinggi,didatangi dgn kad warranty @ jaminan selama 6 bulan utk absorber dan 1 tahun untuk Spring PRORIDE.
Penghantaran PERCUMA ke kawasan Bangi, Kajang, Semenyih, Putrajaya, Puchong dan KL.
Penghantran di luar kawasan lembah kelang, Selangor dan KL akan di charge menerusi penggunaan Perkhidmatan POS Malaysia Biasa @ Pos Laju.

Sila hubungi admin untuk keterangan lanjut di 012-2807651 (Bro-Azrol) atau LIKE fanpage kami di www.facebook.com/ProrideProduct
Share this article :

+ comments + 2 comments

October 9, 2012 at 4:42 PM

vios pun ada ek!!! bagus!!!!
mcm minyak tu...kalau kita gi service keter bawak minyak tu boleh la ek? *malu tanya sesat jalan*

October 10, 2012 at 10:20 PM

vios pun ada belle...macam minyak tu boleh je beli n bawak masa nak service keta...so jadi murahla sikit...bayar upah pada pekerja tu je huhu

Post a Comment

 
Copyright © 2011. ABSORBER SUSPENSION STORE - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by PRORIDE
Proudly powered by Blogger