PRORIDE Your One Stop Automotive Suspension And Engine Oil Distributor

Tukar Absorber - Panel workshop pemasangan PRORIDE

Monday, December 17, 20121comments

Salam Sejahtera,

Untuk makluman, kali ini admin ingin memberitahu anda semua tentang tempat pemasangan atau penukaran absorber untuk barangan PRORIDE kami. Kami bagi pihak PRORIDE telah melantik satu workshop atau bengkel kenderaan untuk pemasangan bagi semua customer PRORIDE.




Workshop ini terletak di Jalan Putra, Kajang berhampiran Bangi Seksyen 7. yang beralamat di:
Bengkel pemasangan Panel Proride
PUTRA MAJU AUTO, No.11G, Jalan Putra Kajang 3, Taman Putra Kajang, 43000 Kajang Selangor. Berdekatan dengan Laman Grill restoran, Bangi-kajang.

HUBUNGI KAMI DI 
012-2807651 (Abe Yoe)
Bandar Baru Bangi / Kajang
call/sms/whatsapp/wechat
KAMI menjaga semua customer dengan memberikan service perkhidmatan yang terbaik dan juga dengan harga yang berpatutan. Sebab itulah pihak PRORIDE memilih bengkel kami untuk kemudahan semua pelanggan kami untuk urusan pemasangan.

contoh-contoh penukaran absorber dan spring yang di buat oleh pomen2 bertauliah dan competence

Kepada anda yang mempunyai Shock Absorber kereta nya dah problem tu… cepat-cepatlah tukar absorber. Dikhuatiri dari problem yang sedikit akan melarat dan berjangkit kepada yang lain. Ini akan menambahkan lagi kos untuk repair atau pembaikan. Kalau anda hendak mendapatkan Shock Absorber dan Coil Spring dengan saya pun boleh… Boleh order sementara stock masih ada. Di datangkan juga dengan WARRANTY lagi… Anda tidak perlu risau.
Kepada yang hendak order atau nak bertanya mengenai barangan Proride boleh contact atau SMS / WhatsApp saya. Penghantaran sekitar Bangi, Kajang, Putrajaya, Puchong, Semenyih, Serdang, Seri Kembangan dan Nilai adalah PERCUMA. Untuk penghantaran ke tempat-tempat yang tidak dinyatakan sedikit charge akan dikenakan untuk cover duit minyak dan tol saya dah le… hehehe.
Lepas tukar absorber kereta anda, keempat-empat tayar kereta anda perlu dibuat “Allignment” supaya penjajaran tayar kereta semasa memandu lancar serta balance/ stabil dan tidak serong ke sebelah. Sekian.



Terima Kasih,

Bro Azrol
Proride Authorized Dealer
0122807651
sagaciousmaa@gmail.com
www.facebook.com/ProrideProduct
www.myproride.com

Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
June 14, 2013 at 12:17 PM

Kl pasang spring + absorber kt kedai ni, brp upah die ambik?

Post a Comment

 
Copyright © 2011. ABSORBER SUSPENSION STORE - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by PRORIDE
Proudly powered by Blogger