PRORIDE Your One Stop Automotive Suspension And Engine Oil Distributor

Assalamualaikum WBT

Sunday, March 14, 20102comments

Tepat jam 10.25 a.m, blog pertama aku berjaya dihasilkan...setelah hampir 9 bulan bermain dengan perassan aku yang sekali bagus sekali cam hampeh....tapi akhirnya blog yang diidamkan selama ini terhasih juga...ALhamdulillah...Insyaallah kita akan berkongsi informasi tentang apa jua yang berlaku di sekeliling kita serta juga global issue....

Ucapan terima kasih pada member aku HASRIL si 'SIFU' yang selalu mendorong aku kearah menjadi seorang insan yang lebih proactive and cempetetive..hehehe...kembang loo mangkuk tuh...biorkan...
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
January 21, 2011 at 8:43 AM

Tahniah.....
Usahawan Internet bakal jadi jutawan....
Permulaan yang bagus, aku doakan akan terus sukses.

Khairul Layali Bin Salleh
Shah Alam

January 21, 2011 at 2:40 PM

tq layel..
so nanti kalau ada nak barang2 tu contek2 la kawe deh.

Yoe

Post a Comment

 
Copyright © 2011. ABSORBER SUSPENSION STORE - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by PRORIDE
Proudly powered by Blogger