PRORIDE Your One Stop Automotive Suspension And Engine Oil Distributor

Absorber, Spring murah dan berkualiti - All Proride Brands- Stock arrivals!!!!

Tuesday, November 20, 20120 comments

PROMOSI SEMPENA BALIK KAMPUNG 2013 !!!

Salam Hormat,

Kepada semua pelanggan yang dihormati,

Stock barangan Proride Absorber, Spring, Minyak Cylinder, Brake Disc, Brake Pads sudah tiba...Alhamdulillah...kepada semua pelanggan2 yang call atau sms saya bertanyakan barangan yang dahulunya sudah kehabisan stock, nah sekarang manufacturing product sudah update barangan. Insyaallah stock barang mencukupi untuk anda sekelian serta harganya yang sangat berpatutan dan murah serta berkualiti tinggi.
Kepada anda yang berhasrat nak menukar shock absorber atau coil spring kenderaan anda, boleh la order terus dari saya. Shock Absorber keluaran Proride amat sesuai untuk semua model kereta Proton seperti Waja, Wira, Satria, Iswara, Saga BLM, Saga FLX, Gen2, Persona, Perdana dan Exora. Ia juga amat sesuai untuk semua model kereta Perodua seperti Kancil, Kenari, Kelisa, MyVi, Viva dan ALZA.






Jika anda merasakan duration time Suspension System kereta anda sudah sampai ke penghujungnya, boleh la mencuba dan rasakan pengalaman menggunakan Suspension System dari jenama Proride pula. Harga yang kami tawarkan amat-amatlah TERMURAH jika hendak dibandingkan dengan brand keluaran lain. Walaupun begitu KUALITI produk Proride tetap jadi keutamaan kami. Anda usahlah risau… Semua produk Proride didatangkan bersama dengan WARRANTY selama 6 hingga 12 bulan.
 

 
 
Jadi… apa tunggu lagi? Hubungi saya untuk mendapatkan harga terbaik. Kami juga bersedia menerima tempahan atau order dari seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

PROMOSI PRORIDE DI PANTAI TIMUR!!!
4HB ~ 7 HB MAY 2013


Terima Kasih

Bro Azrol
PRORIDE Authorized Dealer
0122807651
sagaciousmaa@gmail.com
www.facebook.com/ProrideProduct

Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. ABSORBER SUSPENSION STORE - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by PRORIDE
Proudly powered by Blogger